Contact

Wij staan bij al je vragen voor je klaar.

Veel gestelde vragen

We bieden gratis verzending op bestellingen boven de €50. Onder de €50 betaal je €6,95 verzendkosten voor landen binnen de EU. 

Voor onze verzendingen werken we samen met DHL.

We verzenden momenteel naar alle landen binnen de EU. Buiten de EU komen er zoveel extra kosten bij vanwege douane eisen dat dit voor voor beide partijen niet interessant is.

We verwerken bestellingen op alle werkdagen vanuit ons distributiecentrum in Nederland. Alles wat op werkdagen voor 15.00 uur is besteld, wordt dezelfde dag nog verwerkt en heb je normaliter de volgende dag in huis. Bestellingen kunnen worden getraceerd. Zodra deze worden verzonden krijg je een Track & Trace link van DHL in je mailbox. Als er niemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen dan levert DHL het pakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.

 

 

Uitzondering:

Mocht er bij uitzondering een product tijdelijk niet op voorraad zijn en een andere levertijd hebben dan hierboven vermeld (dit staat bij het product aangegeven) dan geldt de langstdurende levertijd voor de gehele order. 

 

Zit je met spoed te wachten op een product waar een kleine vertraging op zit, dan stuur ons een bericht via het contactformulier en dan gaan we alles in het werk stellen om jou bestelling zsm bij jou te krijgen.

Nee, normaliter word de gehele order als 1 zending verstuurd. Voor 15 uur besteld op werkdagen wordt dezelfde dag verwerkt.

 

Uitzondering:

Mocht er bij uitzondering een product tijdelijk niet op voorraad zijn en een andere levertijd hebben dan hierboven vermeld (dit staat bij het product aangegeven) dan geldt de langstdurende levertijd voor de gehele order. 

 

Zit je met spoed te wachten op een product waar een kleine vertraging op zit, dan stuur ons een bericht via het contactformulier en dan gaan we alles in het werk stellen om jou bestelling zsm bij jou te krijgen.

Heb je een verkeerd adres ingevoerd? Of moet je om andere reden je bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@resup.nl Let op: als de bestelling al door ons magazijn is verwerkt, kunnen we deze niet meer annuleren of wijzigen.

Wij houden ons aan het wettelijke herroepingsrecht wat hieronder verder wordt uitgelegd. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring via email (info@resup.nl) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Zoek je favoriete producten op en voeg ze toe aan je winkelwagen. Ga naar je winkelwagen. Dit kan je doen door rechtsboven in het scherm op het winkelmand icoontje te klikken. Klik op ‘Afrekenen’. Vul hier je emailadres, bezorgadres en gewenste betaalmethode in. Klik op ‘nu betalen’ en rond je bestelling af. Zodra je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een orderbevestiging in je mailbox.

Er zijn verschillende mogelijkheden om bij ons te betalen. We hebben ze even voor je op een rijtje gezet:

  • iDeal – De meest gebruikte en makkelijkste manier van betalen op internet.
  • iDealin3 – betaal in drie termijnen zonder extra kosten.
  • Sepaoverschrijving
 
Op je bankafschrift vind je de afschrijving terug onder de naam JRTC Distribution B.V. 

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Zodra je bestelling en betaling gelukt zijn, zal je bestelling de status “in behandeling” krijgen, dit krijg je van ons bevestigd in je e-mail.

Je krijgt automatisch een e-mail met een betaallink vanuit de betaalprovider waarmee je alsnog kunt betalen.

Je krijgt altijd automatisch de factuur in je e-mail na een succesvolle levering. Het is mogelijk dat deze mail in de spam terecht is gekomen. Heb je geen mail ontvangen? Stuur dan een mail naar info@resup.nl

Voor bestellingen boven de €100 bieden we de gelegenheid om in drie termijnen af te rekenen via de betaalmethode iDeal in3. De eerste termijn dient hierbij direct afgerekend te worden.

De status in behandeling betekent dat je order in goede orde is ontvangen en je betaling succesvol is verwerkt. Je order is doorgestuurd naar het distributiecentrum en zal worden verwerkt.

Deze status betekent dat je bestelling is verzonden en je ontvangt dan een track & trace in je e-mail.

Je krijgt van ons e-mails met een status update van je bestelling zodra er iets verandert. De status is ook te zien in je account.

Je kunt je bestelling deels of volledig retourneren binnen 14 dagen na levering. Wij staan enkel retouren van ongeopende verpakkingen toe. Voor de Whey Protein en Vegan Isolate bieden we echter een smaakgarantie, deze zakken kun je dus geopend, indien het grootste gedeelte van de inhoud nog intact is, retourneren.

Nee, wij nemen enkel retouren van ongeopende verpakkingen aan.

Ja dat kan, mits je nog niet de “afgerond” statusmail hebt ontvangen. Deze statusmail betekent namelijk dat het product reeds is verzonden. In dit geval dien je een het product retour aan te melden.

Je kunt je bestelling annuleren door een mail te sturen naar info@resup.nl

Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour. Retouren en/of terugbetalingen worden altijd gedaan via de betaalmethoden waar de oorspronkelijke order mee is betaald.

Jammer dat je niet tevreden bent over de aankoop. Bij Resup streven we altijd naar de beste kwaliteit en hoogwaardige ingrediënten. Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, stuur dan een mail naar info@resup.nl

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?

Stuur ons een e-mail

Contact via Facebook

Contact via Instagram

Neem contact op

Wij proberen jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden op werkdagen.

Gegevens

JRTC Distribution B.V.

Adres: Noordhoven 7

Postcode: 6042 NW

T: 085-8227787

KVK: 81107102

BTW: NL861934064B01


Liever anders geholpen?

Wil je liever op een andere wijze contact opnemen? Bereik onze klantenservice dan via social media op een van de volgende kanalen: